Zittende Torsie (Ardha Matsyendrasana)

Zittende torsie (Half Lord of the Fishes): Stap-voor-Stap Instructies

Yoga1 gezond10Ga in de Bound Angle of Easy pose, strek je rechterbeen recht voor je uit, kruis je linkerbeen eroverheen en plaats je linkervoet plat op de vloer dichtbij de rechterknie.

Yoga2 gezond10Klem je rechterarm om je linkerknie en trek de knie richting je borst. Druk je heupen naar beneden en je kruin omhoog om de ruggengraat te strekken.

Yoga3 gezond10Adem in en breng je linkerhand omhoog. Terwijl je beweeg je je linkerarm om je rug met de handpalm op de vloer met vingers naar achteren gericht. Druk je arm in je rug om de rug recht te houden. Kijk over je linkerschouder richting de achterste muur. Om verder te draaien, plaats je je rechterelleboog in de binnenkant van de linkerknie.

Yoga4 gezond10Terwijl je inademt, duw je je heupen naar beneden en breng je je kruin naar boven om de ruggengraat te strekken. Terwijl je uitademt, gebruik je je armen om voorzichtig verder te draaien. Ontspan de schouders en duw je borst naar voren.

Yoga5 gezond10Houd de pose 4-7 ademhalingen lang vast.

Yoga6 gezond10Om uit de pose te komen: adem in, breng de linkerhand naar boven, adem uit en draai je lichaam los. Herhaal met de andere kant.

Laat een reactie achter

Yoga Voor Spijsvertering

Yoga Voor Afvallen

Yoga Voor Fitness

Yoga Voor Flexibiliteit

Meld u nu aan voor onze
Nieuwsbrief!

Ontvang als bonus kortingcodes voor onze webshop!

Bedankt voor de inschrijving!

Er is iets fout gegaan!